Promenad och workie workie

Hallo.

Jag är ny inkommen från en promenad. Gick i ungefär 1,5 timme. Det var nize. Med mina nya hörlurar :) Dom är fiiiiina, och jag gillar dem. Jag gick själv eftersom det blev så spontant. Och egentligen orkade jag inte prata med någon heller.

Imorgon är det jobb som gäller, och imorgon börjar jag sådär tidigt igen. Förmiddagspasset 07.00-14.00! Pust och stön(haha, j ä tt e k u l) Och på söndag blir samma pass. Sen är jag ledig en vecka och så kommer hem vecka då jag jobbar 5 dagar. Men då har jag skönaste passen är det är lugna gatan.

Känns att jag måste gå och lägga mig nu om jag ska orka upp imorgon vid 05.30. Jag får skjuts utav mamma och pappa igen, så jag behöver inte gå upp kl 05.00. De skulle till stugan och ville åka tidigt. Fast än det är en omväg på en timme så insiterade pappa på att köra mig. Fine, säger jag. En halvtimme sovmorgon. Jiiiho! Och under helgerna så är det ju OB så då känns det ännu bättre.

Nästa helg känner jag för en riktig jävla party helg. Skulle vara nize.

btw, snackade med mewita idag. Hon kommer hem den 3 augusti, tidigt på morgonen. Jag checkade in thai air planen och det anländer 06.50. Och just den dagen jobbar jag och börjar kl 7. Det är peeeerfekt. Då får jag träffa henne som en av de första personerna. Jag saknar henne faktiskt.

Godnatt, mina vänner. Får hoppas att jag pallar slänga upp ett inlägg imorgon, annars blir det på söndag. Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0