@ sabinas

tjenää.

Har hängt hos sabina två nätter irad nu. Hon har varit ensam hemma, så det har varit lite folk där. Och det har varit väldans trevligt. Om man bortser från att folk håller på som de gör. Jag menar, du var ju helt ok från början men nu går det bara utför. Knulla dig, din knullade knullare. Helt sjukt.
Du är inte välkommen igen.

Idag har jag bara chillat. Jag hade tänkt att åka till biltema för att inhandla nya CD-R skivor, som man kan bränna ut musik på men den glömde jag bort. Jag kanske kan göra det nu istället. Snabb tänkt där, ja. Får se hur det blir med den saken. Men om det inte blir idag, så fixar jag det imorgon.

hav a naiz eev.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0