second julaaai

Hejsan, hoppsan.

Sitter hemma hos Sabbe. Teres ligger i sängen bakom mig. Och sabina är och fixar lite strawberrys till os, med grädde dårå.

Dagen spenderades som sagt på fyrishov. Det var nice. Och typ 2-3 år sen jag var där sist. Och nej, det har inte förändrats mycket. Kanske är lite mer klot i vattnet men annars var det i stora drag samma gamla hedliga fyrishov.
Vi åkte hem vid 4, eftersom becca skulle jobba klockan 5. Jag ringde sabina och hon kom hem till mig. Chillade lite medans jag åt. Sen drog vi runt på min ny servade moppe. Weee-o. Åkte till gränby och köpte en blomma till familjen holmberg som nyligen förlorat en morfar. Vi busade lite samtidigt. Hehe. Sen åkte hem vi till Sabina igen och kollade på Capri.... Hur det nu stavas, pizza-sorten, fast filmen.

Och nu ska vi äta jordgubbar, med grädde. Hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0