sjätte i sjunde

Hallå... igen.

Kläd-dilemmat är löst. Wiii. Tack vare två helt wunderbara och obeskrivbara flickor, vid namn Sabina Nilsson och Matilda Pettersson.

Det var ju så, att jag kände att det kanske skulle bli lite kallt med shorts. Och jag ville egentligen inte ha jeansen. Så de kom med ett tips om att jag skulle ha min nya gråa klänning som köptes på Bershka i Spain. Och jag fastnade för den. Och ett par najsiga leggins. Långa, alltså inga som går till vaderna. Och i bomull, så då blir det inte allt för kallt. Jag har även packat ner ett par jeans och en annan tunika i väskan om vi skulle få för oss att gå ut och jag skulle känna att det var för kallt. Känns lite som att det var 3000 år sen jag var ute såhär. Ska bli nize.

Om sisådär 18 minuter ska jag träffa mina väninnor på ica. 17 nu. Och jag har ganska nära till ica så jag kan gå 3 minuter i. Mihi. Jag lengtar :)

Ha en trevlig kväll. Bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0