V. 29 - Free from workie

Hej, hej.

Efter att jag sovit typ 2 timmar efter jobbet vaknade jag med världens illamående och huvudvärk. Det var längesen jag kände mig såhär. Det kanske är såhär det blir utav sömnbrist. För jag menar jag har sovit ungefär 10 h/per natt under hela sommarlovet, och nu under 2 nätter har jag halverat dom timmarna. Imorgon jobbar jag i alla fall inte, så då får jag sova länge. Har tänkt att fråga teres om hon vill åka med mig och bada någonstans. Nu när det ska blir fint väder och allt. Hoppas på det.

Idag såg jag ingen kändis på jobbet. Eller jo, jag kanske såg en, men då visste jag inte att det var han. Och vet ni vem det var då? Jo, håll i er nu.. Kronprinsen av Thailand. Aaaawesomw!
David, en kille på jobbet, berättade att Josef, en annan kille på jobbet, hade sett Fredrik Ljungberg inne på transit, bakom säkerhetskontrollerna, där taxfree buktikerna ligger, för bara 2-3 veckor sen. Mamma mia, schyyygging.

Ångest sitter fortfarande kvar. Men inte lika mycket dårå. Blöh. Nu har jag börja få lite smått panik också. Jag är ledig en heeeel vecka. Och jag har ingen aning om vad jag ska göra.

Jag vet i alla fall att jag inte ska sitta kvar här längre. Ska ta mig in i vardagsrummet och kolla om mamma är sugen på att sy upp mina jeans. btw, kuuuul att man har börjat blekna. Nu är jag snart lika vit som jag var innan jag åkte till mormor.

Hejdå, och Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0