1 Juni

Skönt. Nu hänger sommarvärmen i luften och jag hoppas på att den håller sig kvar där ända fram tills att jag dör.
Farmor ringde nyss. "Du, jag måste bara fråga. Det är väl inte imorgon ni åker till Spanien?"
Jag tror vi har sagt 3 gånger att vi åker den 13.
Det var trevligt att föra en liten dialog över luren med min älsklings farmor. :)
Idag har jag chillat. Tittat på två filmer, och ett avsnitt utav Grey's. Nice. Och jag kan säga det att avsnitt 22, säsong 3(den som går på tv nu) är sjukt härligt. Det är inte sorgligt eller så.. Det är bara härligt. Man njuter.
Jag är nervös. Riktigt jävla nervös. Så fort arlanda kommer på tanken pirrar det till i magen. Brr.. "Det kommer gå bra, det kommer gå bra, det kommer gå bra" är de ord jag intalar mig när jag känner det där pirret.
Åkte till skolan och fick reda på mitt betyg i spanska också. VG. Inte ett dugg förvånad. Och jag är inte heller missnöjd. Även om jag försämrat mig totalt, så fick jag iaf VG. Och på den muntliga som jag hade igår, fick jag G. Vilket kändes botten. Jag vill ju ha mer. Men bättre än så är jag inte.
Jag har VG i typ.. alla ämnen. Spanska, engelska, matte, samhällskunskap, idrott(gissar), historia(antar jag). Jag har typ G i drama. Det känns lite tråkigt med VG i nästan allt. Men jag menar, hellre ett VG än ett G.
Nu ska jag titta på Göta Kanal 2 eller avsnitt 23, säsong 3 på Grey's.
Eller först ska jag skriva lite om filmerna jag såg idag. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0