11 juni

... vilket betyder att det fortfarande är 2 dagar kvar till Spain.

Kastade ihop delarna till spanska arbetet. Det blev inte bra kan jag ju säga. Men jag lämnade in det och G får jag i alla fall. Vilket jag är missnöjd över, men... jag får sota för min glömskhet och lär mig en läxa.
Till nästa termin ska jag köpa mig en kalender där jag ska skriva upp allt jag har för mig. Läxor, träningar, jobb(?), matcher, träffar med vänner med mera. Så att det INTE ska dyka upp sånna här "kom ihåg"-saker, för dom är absolut inte trevliga.

Becca följde ju med mig till skolan där jag fick tag i en dator, fixade lite. Lämnade in arbetet och ett kuvert till receptionen som säger att jag vill ha mina betyg hemskickade. Där efter tog vi oss ner på stan. Becka med sin gula tröja med en fläck på, som hon insiterade på att ha i alla fall när vi cyklade hemifrån. Vilket hon ångrade efter typ 10 minuter på stan.  Jag drog mig för att säga "vad var det jag sa?".
Jag köpte boken som jag berättade om i föregående inlägg, men inte brillor. Vilket är tråkigt. Jag kommer nu alltså ta mig utomlands utan ett par solglas ögon. Rädda mig och mina ögon!
Jag får helt enkelt hitta ett par där nere.

Imorgon ska jag plocka ur diskmaskinen, köpa en spray till håret som skyddar om saltvatten, klor och UV-strålar. Jag ska även går ner i stadsparken och ha en liten avslutningspicknick med sabina och tjejerna i hennes klass.
Jag måste även packa klart på dagen och eftermiddagen, eftersom jag har fysträning imorgon kväll, vid sten styre monumentet. Vilket betyder 30 min jogg + 45 seks rusher i en äcklig backer x 10. Eller 20. Vem vet? Dom kan ju få för sig att öka antalet gånger. Det har hänt flera ggr förut.
Det kommer jag klara av ändå, eftersom jag kommer ha tankarna i/på spanien.

well, well. mamma kom in nyss hade letade efter en skiva. får försöka hjälpa henne leta eller så bränner jag ner den åt na.

sen ska jag gå och lägga mig för att läsa min gossip girl bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0