12 juni, snart 13

Hej, hej.

Detta blir alltså det sista inlägget på ungefär en vecka. Kommer hem nästa tordag. Ska bli skönt att komma iväg.

Jag tog mig ner på stan med teggan vid ungefär halv 2. Vi träffade sabina&co, sedan blev tegest tvungen att bege sig till skolan. Vi(sabina&co och jag) strosade runt där i ungefär en halvtimma, sedan lämnade dom mig. De skulle till banken en bit från stan och sedan hem. Jag var ju inte klar så jag fortsatte strosa runt. Jag letade efter en sån där solskyddspary. Men jag hittade ingen. Nånstans. Checkade in de vanliga affärerna, åhléns, H&M och kicks. Men fann ingen. Jah beslutade mig för att besöka en salong. Så jag tog mig ner till Ohlssons på sta´n och de hjälpte mig hitta en.
Det var en från Loreal. Skyddar mot sol, saltvatten och klor. Lite dyr. Men äsh. 125 ml för 159. Vill man vara fin, så får man lida pin.  Sen mötte jag tegest igen, vi gick runt lite. Sen åkte vi hem, eller först till ica för att handla jordgubbar och mjölk till min mamma.
När jag kom hem kollade jag på Kyle XY, CP-SPÄNNANDE! Käkade lite pankisar. Drog iväg på träning vid halv 7. Tränade ett tungt spänst-och-snabbhetspass. Sen åkte jag hem, satte mig i soffan och kollade på sista avsnittet av Hunter. En svensk/dansk/norsk kriminalserie som vi i familjen(ej tobias) börjat följa. Det var alltså serieavslutning todai. Skön serie iaf.

Sen hoppade jag in i duschen, klev ut och satte mig här. Satt här en timma kanske. Fixat lite med packningen. Den är fortfarande inte riktigt klar. Men det sista är saker som jag troligtvis kommer behöva imorgon bitti så det fixar jag då.

well, well my homies. Det börjar bli tid att slänga sig i sängen, och läsa en bra bok. Jag ska upp om 4 timmar så det låter som en god idé.

Ska bli härligt att komma iväg. Har längtat efter detta sen februari. Tycker lite synd om pappa som kommer bli ensam hemma ganska mycket nu. Tobbe jobbar ju typ hela tiden. Och om inte han jobbar så gör pappa det. Men han får klara sig en vecka iaf. Nu fick jag jättemycket skuldkänslor, speciellt eftersom han VILL följa med. Han ångrar att han inte bokade en biljett till sig själv. Och framförallt eftersom han har betalat resan. Min lilla söta pappa, som ser ut som shrek när han springer. Håll ut pappa, vi är snart hemma igen!

Hejdå, hörni. Ha det bra här hemma så lovar jag att komma tillbaka brun och fin.
Cya soon! Hasta luego! Ciao, amigos!

Kommentarer
Postat av: sabina

gonna miss you so!

2007-06-13 @ 11:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0