12de

tjenä.

Jag hjelpte min mor igår. Jag brände ner hela aboslut sommar albumet. Så fick hon välja vilka låtar hon ville ha. Så brände jag ut dem på en CD. Hon blev klad. Så skrev jag låtnr och låtnamn och artist på ett papper.
Hon var tvungen att ha skivan idag för att hon skulle ha musik tävling på jobbet. Maffigt!
Hon jobbar med dementa. Ett dag hem för dementa. Stavning på "dementa" är osäker. Men ni fattar. Hon har typ som ett dagis. För gamlingar. Det tyckte min arbetsgivare var coolt, och hade aldrig hört talas om det before.

Oj, måste åka och möta teggan nu. Först ska vi ner på stan, sen ska hon till skolan, sen ska vi ses igen. Vi ska träffa Sabina&co (sommarlovsbarna). Herraaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0