21 juni

Tjenis.

Jag befinner mig på svensk mark. Weeee-o. Semestern har varit härligt. Kanske inte den roligaste med mycket spårade kvällar och allt sånt... men den har varit väldigt avkopplande. Härlig helt enkelt.
Självklart har jag saknat folket här hemma. Varje dag har jag sett någon eller något och tänkt den/det här skulle den personen gilla.

Flygningen gick också bra. Och lite brun har jag också blivit. Jag är låååångt ifrån brunast, men jag är i alla fall brunare än när jag åkte härifrån. Det där med att jag har lätt att bli brun kan vi ta att sudda ut. Jag har fått kämpa. Hååååårt.
Sömn har det inte blivit mycket av heller. Jag sover i samma lägenhet som två kvinnor som låter som 3 grisar var(snarkningar om ni inte fattade), och inte nog med det så är väggarna/taken/golven så tunna så att jag hör när folket över oss kissar. Utan överdrift! Jag hörde det. Jag hörde när Ulla kissade. Pfft. Och inte nog med de två sakerna, så var sängen hård som sten. Denna gång går jag till överdrift, men de var jäääävligt hårda. Pfft.
Nu klagar jag ganska mycket, men jag kan lungt säga att förldelarna överträffar nackdelarna.

Imorgon blir det midsommarfriande at farfar&farmors place. Med Sören, Lena, Tilda, Robin och Simpa. Kan tänkas att Sörens söner mattias och... Johannes också hänger på. Det återstår att se.

Jag köpte ganska mycket saker där nere. Jag kastar upp bilder på det. Efter det ska jag se på film, Just my luck med Lindsay Lohan eller Into the blue med Jessica Alba och den otroligt snygge hunken Benjamin eller något sånt. My god asså.. Som min mamma skulle säga på sitt alldeless egna ironiska sätt. Jag ångrade mig. Jag lägger upp bilder på det imorgon eller något sånt. För jag orkar inte hämta kameran, lägga in picsen och lägga upp dem här... Så shit the same.

Herrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0