22 juni, midsommarafton

Tjabba, tjena, hallå!

Idag är det midsommarafton och jag sitter hemma. Alla mina vänner är spårlöst borta. Vissa är i öregrund. Andra är i thailand. Visserligen har jag blivit erbjuden att hänga med på lite förkrök för att sedan dra vidare på party men... jag känner att värden till festen och folket som kommer vara där vill jag inte träffa. Det är inte så att jag hatar dom(eller vissa kanske) eller ngt sånt men jag vet inte vad dom tycker och tänker om mig. Då känns det lite dåligt att komma dit för att stå i ett hörn och bara se allmänt nedstämd ut. Så neeeeej... tack.

Jag vill bort från den här stan, och det här folket. Jag menar... det finns typ inga affärer. Och i de affärer som finns har samma saker. De flesta kedjor och märken tänker "det ligger för nära stockholm, de kan åka dit och handla". Pyttsan. Jag är så jefla ytlig, men wtf man lackar ju.
Och människorna, det handlar jämt om samma jävla människor som gör samma jävla saker hela jävla tiden. jag blir så trööööötttt............. ge mig ett liv, och nytt folk! Jag är trött på att behöva se folk som jag känner igen, som känner igen mig och så blir det en såndär cpstämning och ingen säger hej, vart jag än går. Och jag är trött på att bry mig om vad folk tänker och tycker om mig, och ännu mer trött på att inte veta det, och ännu mer trött på att känna att man inte passar in för att man fuuuul(inget jävla "du är ju jättesöt" för ni vet själva hur jävla ful man känner sig ibland[och är]). cp-piss
när jag var i spanien så längtade jag hem för att kunna delta i massa roliga fester och träffar, men nu känner jag bara för att åka tillbaka dit och stanna där. fjew faen.

Nu ska jag lägga upp lite bilder och sen titta på Into the blue. Jag hade föresten redan sett "Just My Luck". Det insåg jag en sisådär 5 sek in i filmen. hehe g2g! trevlig midsommar.

Just nu skulle jag vilja befinna mig i öregrund och ha kul med mina följeslagare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0