27/6

Hej igen.

Sabina ligger i min säng och kollar på viva la bam. Fattar inte varför, eftersom jag tycker att det är sämst.
Vi har kollat lite på tv, käka godis och leka med datorn. Vi har checkat lite stugor och andra möjliga boenden till våran öregrund resa. Haha. Inte mycket att kalla resa, men ändå. Kul. Hittade ett ställe. Men det står inge vecko pris på den. så vi får la se hur det blir.

idag bestämde becca och jag att vi ska ta oss till sthlm på fredag, det blir naaajs. och mys.

köpte en plånbok och en mascara idag på stan. Plånboken var fresh och mascaran hade grön "flaska" eller vafan man säger så den gillade jag och den köpte jag.

tillbaka till livet! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0