3 juny

Hejsan, hejsan.
Kom hem från jobbet för en timma sen. Gyyd vad vuxet det kändes att säga så. Men för all del.. det gick superb. Häliga kollegor. hehe.  Jag jobbade i terminal 5, CB. Det är typ SAS del av Terminal 5. Det gick bara bra. Fick min walkie-talkie, mitt inloggnings kort sen var det bara tuta och köra. Skjutsade vagnar ut i slussen, vidare ut på the parking spot. Och körde på så. Det var ett väldigt individuellt jobb. Men det var skönt.
Sen var det inte så JÄTTE mycket folk, så det var skönt att så börja jobba en sån här dag. Sista timmen var det bara arbetare där och kanske 3 passagerare. Lite tråkigt just vid den tidpunkten. Men ändå nice.
Och det var hårt må jag säga. Jag har kramp i vaden, här och nu, fast än jag slutade jobba för 2 timmar sen. Jag har även ont i händerna. Det tar på krafterna att skjutsa runt dom där vagnarna ska ni veta.

Så i möra trodde jag att det skulle vara skola. But I were wrong. Fick reda på att vi skulle på teater. Så jag börjar 13.40 istället för 13.00. Nojs. Sen ska vi titta på teater och sen åka hem. Skön dag.
Men jag har fortfarande inte gjort klart min historia grej. Får plocka ut 10 händelser i andra världskriget ikväll så får jag skriva om dem imorgon. Så gör jag. I'm so smart. Sen ska jag gå och lägga mig. Vill somna tidigt ikväll och vakna tidigt imorgon.. Kanske ända till halv 8 och kolla på Home and Away. Sen går jag upp och kollar på en film. Eller några avsnitt från sista säsongen av OC eller från den första säsongen av Kyle XY. Har aldrig sett den. Men många säger den är nice.

Så nu ska jag fica fram till händelser, titta klart på hipphipphora som jag började titta på tidigare idag och sen tvätta på sminket och hoppa i säng. 

Godnatt! vi hörs imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0