30 juni

Tjena.

Gårdagen spenderades i S T H L M med rebecka. Det var väldigt trevligt med tanke på att jag inte varit där på 2-3 år. Jag köpte en väska från Friis Company på rean och jag ÄLSKAR den. Det var THE bag. Den jag har letat efter i flera år utan att veta vad jag letade efter. Inte nog med att jag hittade den, jag fick även ett pang-pris.
Gamla priset: 699 :-
Nya priset: 350 :-
Jag hade nog inte köpt den om det inte hade varit halva priset. Jag köpte även en kjut brah för halva priset på Cubus. Btw så köpte jag väskan på SALT. Gyllig affär.
Jag hittade även en helt underbar klänning på Zara på rean, men tyvärr fanns inte inte i min storlek. I've too big boobies. Den var såååå fin. Den satt tight vid brösten sen föll den ner i en A-linjeform. Den var vit och gick till knäna. Längst ner var det två 5cm tjocka svarta vågräta ränder och axelbanden var i samma storlek och material som ränderna längst ner. Den hade blivit perfekt till min mosters bröllop som äger rum nästa helg. Men jag får hitta på något annat.

Igår när jag kom hem från stockholm hade mamma varit och hämtat ut ett paket till mig, på posten. Det var mina böcker från Bokus, som jag beställde i söndags. Jenny S och Tillsammans av Denise Rudberg. Jag har verkligen fastnat för henne :) Har snart läst ut Tillsammans. Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Den handlar om 3 13-14åringar och jag trodde de skulle vara lite äldre. Typ 17. Och så händer det saker som inte ofta skulle hända in real. Men men, jag har större förväntningar på Jenny S.

Jag slänger in en bild på väskan här och passar samtidigt på att visa en outfit som jag gillar men inte kunnat klä mig i än på grund av vädret. Böckerna finns även med på bild.

              

Idag gick jag upp kl 05.30 för att jobba. Jag fick skjuts utav mamma och pappa så jag fick en halvtimmes sovmorgon. De skulle först till stockholm för att käka hotellfrukost sen skulle de vidare ut till skärgården och kusten för att spendera sin dag där.
Jobbet rullade på. Idag fick jag vara i ankomsthallen, vilket var nytt för mig. Never been there before. Jag fick även jobba med en tjej vid namn viktoria, utan henne hade jag nog inte klarat mig. Det är synd att det var hennes sista dag idag. Hon hjälpte mig i alla fall med mycket och jag har lärt mig vääääldigt mycket idag. Fick även hjälpa till på två Porter Servicear. Det är bussar som har beställt hjälp med att få ut bagaet och ställa det på passagerarnas vagnar. Idag var det amerikaner och viktoria fick 2 dollar i dricks. Awesome! Jag fick inget :b Men det var väldigt segt efter 10 så då gick vi mest runt och lallade. Jag slutade vid 14 och tog bussen hem, sen gick jag och köpte mat på BK. Jag tog bussen hem, som för övrigt var gratis idag(inte för att den inte hade varit det i alla fall [sommarlovskortet] men ändå) och åt min mat. Jag sov mellan 16.44 - 17. någon ting.  Sen gick jag in och duschade och nu sitter jag här. Är för trött för att göra någonting. Orkar inte ens titta på film, för då blir jag trött. Orkar inte heller läsa för då kommer jag blir ännu tröttare.

Tack för mig. Sry för den dåliga uppdateringen men jag har varit väldigt trött de senaste dagarna. Hoppas det kommer se bättre ut de kommande dagarna. Hejs.

Kommentarer
Postat av: sabina

fedt najs väska mallan!!!

2007-06-30 @ 20:38:56
Postat av: Madeleine

Tro mig, Jenny S är en av de bästa böcker jag läst tillsammans med OSA, väninnan och strl 37 såklart ;P

2007-07-01 @ 01:41:41
URL: http://madeleinee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0