6 juni - Sveriges Nationaldag!

Grattis, Sverige!

Jag ljög. Gossip Girl boken heter inte det är jag värd eller vafan jag hittade på. Den heter Leva livet här och nu och den är röd.
Snart ska mamma och jag bege oss ner på stan. Eller först och främst ska vi vänta på pappa som är ute och löper, I guess. Sen ska mamma laga mat, sen ska vi äta, sen ska väl hon diska antar jag.  Sen ska vi åkish. We-o.
När mamma och jag kommer hem ska jag ringa Sabina som antagligen är med Teres och solar just då, eller så har dom inte pallat trycket så dom har gått in istället.
Och kl 6 ska jag träffa tegot vid netto skylten för att visa henne vägen till Domaringen. Det är en skola. Sen ska jag cykla hem, changa kläder maybe. Sen hem till Sabina för att ha en fotbollskväll med henne. Någon annan trevlig människa kanske också joinar oss. We'll see, we'll see.

Nu ska jag plocka ut handuken jag har i håret, borsta det. Och puffa till det lite så att mina självlockar kommer fram. Tanken är alltså att jag ska ha lockigt hår todai.
Sen ska jag titta på Kyle XY.

Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0