andra juni

Hej, hej.
Idag har jag haft en sån där titta-på-film-dag igen. Det är så skööönt. Jag älskar det. Jag älskar att titta på film. Det är min hobby. På tal om film, så kom jag på att jag skulle se en film som går på femman. Har missat typ 20 min nu, men det gör ingenting. H som i Hannah.
Något som är sorligt är att jag precis sett det sista avsnittet av grey's antomy, säsong 3. Och nu måste jag vänta ääääända till 10 augusti, för att kunna se det första på säsong 4. Jag får stå ut. Jag skulle kunna säga "Jag dör", men när jag väl är på väg att dö kommer jag kämpa så hårt för att inte dö, eftersom jag måste se säsong 4.
Hoppas ni fattade.
En till sak som är sorlig är att jag inte har varit ute än. Jag har bara varit ut på ballen men det räknas inte. Jag måste ta mig ut. Halv 8. Då ska jag träffa Sabina och Matilda på Ica. Då ska jag gå ut.
Och ikväll är det fotboll. Jippi! Jag älskar stämmningen. Maffig. Och efter fotbollen beger vi oss hem till Yassie.

Pluggtajm!,.. eller ne.. filmtajm låter bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0