åttonde juni

Och idag är Dagen, med stort D, för många. Men tyvärr inte för mig. Jag har 2 år kvar. Jäla skit. Grattis till er!
Men en sak jag glömde säga igår. Jag har sommarlov. Eftersom jag inte ska gå på avslutningen. Men det känns absolut inte så. Jag har verkligen längtat. Men har jag längtat efter denna känsla, har jag längtat förgäves kan jag säga.

Dagen började med att jag vaknade med en sjuhelvetes huvudvärk. Det har börjat bli lite av min grej. Sen gick jag upp på toa, och upptäckte att det låt en 100dring på bordet, med en lapp över där det stod "till sabina".
Det är så här att jag har letat som en tok på alla H&M stores i hela jävla uppsala (2 st) men inte hittat de där marinblå shortsen, för 98 kr, i storlek 40. Nej. Men Sabina har dom. Och hon kände sig lite osäker på dem. Hon visste inte om hon ville ha dem. Så under en hel dag tjatade jag på henne om att få köpa dom. Och i slutet av dagen, bestämde hon sig och hon var givmild må jag säga. Jag fick köpa dom. Och så berättade jag det för mamma, då sa hon att jag kunde få dom av henne. Hon är såååå snell. Sabina också.

På tal om Sabina så fick jag ett sms för en halvtimma sen där det stog "jag klarade matten :D", av henne. We-o.
Det gick inte så super bra för henne på nationella. Så hon skulle få göra ett slutprov förra måndagen, men då var hon sjuk. Så i måndags (dagen där hon redan hade två prov) kom mattelärarn fram och fråga om hon kunde göra det, så där spontant. Hon blev överrumplad av frågan men sa ja eftersom hon lovat mig att göra det om hon fick chansen. Så hon satte sig och gjorde det. Jag menar, titta så bra det gick. Så gratulationer till henne!

Idag ska det spelas fotboll med Teres som sagt. Någon mer kanske också är på? :) Hon skulle titta på film med sin boyfriend först. Sen ska vi ta oss någonstans med en fotboll. Och jag ska hinna duscha(inkl. torkning och plattning av hår), titta på Kyle XY och käka frulla först. Datorn gör mig seeeeg.

Nu gick min bror ut på morgon promenad. Gulleplutten.

Btw, så måste ni GISSA för att få veta vem jag såg igår på arlanda. När jag fått ihop 3 gissningar säger jag vem det var :)

Godmorgon på er, readers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0