den elfte i sjätte

Tjena.

Sitter här och har direktkontakt med thailand. Weeee-o. Men mewita är sjuk och har något fel i magen.
Idag ska jag fixa ett fucking jävla spanska arbete som jag totalt glömt bort. Jag kom på det igår. Det är lite panik, eftersom betygen sätts idag. Men jag rättar, bara de delar jag har, idag så lämnar jag in det som det är.
Skit samma. Orkar inte med skolan mer. Jäla skit.

Sen ska jag sätta på en tvättmaskin åt mamma, och ta ut tvätten från torkskåpet. Jag är såååå snell.

Pappa kom hem från stan i lördags morse, och sa att han hade en present till mig och mamma. Så hade han växlat pengar. Han är sååå generös och snäll. Och vi är så bortskämda. Han köpte resan åt mamma i födelsedags present, och hon ville ha en reskompis(that's me). Så får vi money också. Me  <3  dad

Helgen spenderades i Fagerviken med mor, far och Sabban. Det var trevligt. Härligt att komma bort från Uppsala och civilationen ett tag. Vi kollade på film och läste massa magasin. Hel skönt.


Och idag är det bara 2 dagar till mamma och jag åker ner till mi abuela en España. Gyyyyd, vad härligt det ska bli.

Jag ska nog försöka packa lite idag också. Så att jag inte behöver gör allt dagen innan. Jag måste även ta mig ner på stan för att ta ut pengar, köpa bok och nya BRILLOR! Min gamla som jag köpte förra året, innan vi åkte till Spanien då, gick sönder i fredags. Buhu. Så jag måste hitta ett par nya. Jag vet ett par, men dom kostar 200 spänn och jag vet inte om det är värt det. Får la se.

Jag måste även köpa Systrar i Jeans - Fjärde Sommaren.

Får se om jag får sällskap utav någon vid namn Rebecca Andersson, ner på stan. Det fick jag.

Pappa ringde nyss. Han hade ringt till bagport och frågat lite runt jobben och så(eftersom jag bara fick 4 pass!). Han som pappa snackade med tyckte också att det var konstigt att jag bara hade fått 4 pass. Men dom satte in mig så att jag kunde jobba hela sommaren, och sista veckan hade dom inte gjort klart. Sen så kommer det in massa Porter Service jobb, och ibland kan dom behöva upp till 8-9 arbetare med väldigt kort framförhållning. Och då passar ju jag in där perfäää.

Nu ska jag fixa arbetet, fixa mig, åka till skolan, åka ner på stan, fixa grejerna och åka hem. Tjaobella!


Kommentarer
Postat av: sabina

skönt att det fixade sig med jobbet :) im gonna miss you when you are in spain... motherfucker!

2007-06-11 @ 13:11:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0