femte juni

Hallo!
Igår åkte jag först till skolan för att ha min dataredovisning. Där träffade jag på Harry. Och på vägen upp till datan joinade Adam oss. Och väl uppe vid datasalarna stog Eken och Teddan. Så där stog vi 5. Och väntade, och väntde. Sedan kom även Magda och Futsum. Det visade sig att vi skulle på vänta ännu längre på att få redovisa eftersom det var någon som hade bokat salen och skulle göra en utvärdering. Så vi drog runt i skolan i en kvart typ. Sen när vi väl skulle göra redvisningarna så kom vi inte igång förns efter 10 min. Så kl 1 började vi redovisa och jag hade fått vänta i 50 min. Den gick i alla fall skit. Jag hatar att redovisa. Jag får alltid tunghäfta och kan inte prata. Fitta.
Aja, sen åkte jag ner på stan och träffade maggan och sara. De hade köpt blommor till malin som fyllde år igår. jag var också med på dem. Blommorna alltså. 
Grattis i efterskott, mallan!

Klassen träffades utan för Regina teatern för att titta på Dans. Den var bra. men inte lika bra som våra danser och dansare. Dom är bäst! Sen åkte jag hem. Satte mig vid datorn som vanligt. Upptäckte att Nyby hade match. Ringde sabina och skällde ut henne för att hon inte har mobilen på och för att hon inte hade sagt något om matchen.
Sen ringde jag mewita för tredje gången på 1 timma... och väkte henne också... för tredje gången på 1 timma.  Hon ville hänga med och titta matchen. Så vi bestämde möte på msn och hon fixade skjuts. Tack, jossan! Och tove, som vi fick skjuts hem av.
När jag kom hem kollade jag på Göta Kanal 2. Skit bra. Moi like. Justfan, måste recencera. Får göra det sen typ.
Sen gick jag och la mig.

Blööö.. Kom just på tankarna om att vi har låååångintervall idag. Och med låååångintervall menar dom att vi ska springa 1 km med 70% av våran kapacitet. x3 (och x3 är ingen jävla smilegubbe. Jag menar att vi ska göra om det 3 gånger, alltså 1 km med 70 % av vår kapacitet). Inte kul.
Och på tordag blir det konditionspass med tempo. Jäla skit. jag som har problem med konditionspassen med lätt jogg. Maha. Tur att jag bara har 4 ggr kvar innan jag åker. Jag kommer nog överleva dem. Sen är det typ 2-3 ggr kvar när jag kommer hem. Jag hatar intervaller. Och på tal om ingenting, har mamma köpt en ny Turbuhaler/Inhalator, eller astmamedicin så det kanske går 1000 ggr bättre nu. haha! lite oväntat isf eftersom det är samma sorts medicin som jag alltid har haft.

Idag är det vaaarmt. Och jag har inga sommar kläder. Funtar på att ta mina underbara mjukis "knickers" och en tshirt bah. Skön ju. Har musiktävling på svenskan, någon annat på dramat och gympa. Sen åker jag hem och eter lite mellis. Sen drar jag iväg till dommaringens skola och har den ovanstående fysen.

Hejda. Nu ska jag titta på OC eller Kyle XY. Btw, så har jag fortarande inte gjort klart historian funtar på att skita i den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0