sjätte i sjätte

Halloj.

Dagen blev inte alls som jag beskrivit tidigare. Efter inlägget kollade jag lite på Kyle XY och letade(bokstavligt talat!) fram mina sommarshorts. Sen åt vi lite mat. Pappa hade varit och jobbat lite (ja, på lediga dan), inte ute och sprungit alltså. Så han pallade inte hänka på. Det skulle alltså bara bli min mor och moi. Men jag såg på mamma att hon inte riktigt var haj på det där med stan idag. Och i samma veva ringer teres och sabina och frågar om jag ville hänka på dem. Så jag åkte ner på stan med dom istället. Så vi strosar runt lite där.
Teres som blev brännskadad för ungefär 2 år sen har precis fått sina försäkringspengar och hon shoppade loss. Sabina och jag gick mest och titta. Hon provade lite kläder. Jag köpte en bok. Gossip Girl-boken. Sen gick vi iväg till slottbacken där ett par vänner satt och hade det trevligt. Vi hälsade, och åkte sedan hem. Nu sitter jag här.
Ska möta tegot om en halvtimma på ett ungefär. Sen bär det iväg hem till sabina för fotbollskväll. Vi ska baka och tessan ska ta med sig poppisar. Naaam. Hoppas det blir trevligt.

Just nu lyssnar jag på en härlig låt vid namn Rhythm of the night och sjungs av Valeria.

På återseende.


image38
Härlig bild på Tegest(tegot) från förra sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0