sjunde i 6

Idag är det exakt två månader tills jag fyller år. We-o.
Jag har ett dilemma idag. Jag vet inte om jag ska gå till skolan eller ej. Jag måste inte, eftersom jag ska jobba senare, och vi ska ändå inte göra något vettigt på lektionen. Titta på film och fika. Men jag vill ändå säga glad sommar till tjejerna i klassen. Hmprf...
Jag tror jag ska ta mig dit.

Mewe gick för ca 25 min sen. Nu kommer vi antagligen inte träffas nå mer på heeeela sommaren. I och med att hon åker till thailando bailando imorgon. I'll miss her. Vi åt i alla fall lite frukost hemma hos mig. Sedan tog vi farväl. Hon skulle träffa några kompisar och gå på katte-skrapan-kampen. Och den slutar kl 1. Och eftersom jag ska jobba kl 2. Så hinner vi inte ses. För senare på kvällen åker hon till sin lillebrors grandma'.

Nu är det bara 6 dagar tills jag åker till mormor. v

Godmorgon på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0