tjugo8de juni

Tja.

Igår så tömde jag överdelen på min garderob på saker. Och när jag gjorde det hittade jag några lite roliga saker.
Ett kvitto från 1997. En tröja från min farmors 60 års fest(hon är över 70bläcket nu). En helgrym mössa som min faster har gjort(it's her job).

   


Det verkar inte som att någon har kikat i det skåpet på ett tag.

Snart är det träning, samling 18.20. Jag ska ringa becca snart och höra om hon vill ha sällskap med moi. Vi ska förövrigt vara i stadsparken(av alla ställen?) och köra ett friskispass. HEHE. Kul. Springer runt där, hoppar och skuttar så drar klasskompisarna förbi och ba "hej, hej".. lite otrevligt. mmm.

Hoppas det blir av med sthlm imorgon. Skulle vara stört skönt. Snackar nog om det ikväll på väg till the training. Meeeo. Har inte varit där på år och dar och det skulle vara trevligt att få spana in alla nya stores. Visserligen måste vi ta ett tåg vid halv 3- 3 hem eftersom becca ska jobba, men vad gör det. Det ska bli kul i alla fall.

Jag funderar på att köpa en ny digitalkamera eftersom min nuvarande är ganska värdelös. Den får inte vara för dyr. kring 1000-1500. Eftersom jag hade tänkt köpa med försakring och minneskort så kan det bli strax över 2000. Den behöver inte vara cp bra, 6-7 pixlar kanske. Någon som har någon att tipsa om?

Nu ska jag typ titta på Kyle XY(som jag inte tycker är lika spännande längre) eller One Three Hill, som jag har hittat tillbaka till. Me likielikie.

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0