tolfe

imorgon bäre aaaav.

Nej, nu har jag suttit i den här stolen för länge och jag ska ju ta mig ner på stan. Så det är nog dags att ta sig lite i kragen.
Jag ska leta efter ett solskydd för håret. Eftersom jag precis(precis, och precis, 1 månad sen men ändå) gjort blonda slingor i mitt hår. Jag plattar även håret... ofta. Och jag ska ju bada i saltvatten den närmaste veckan så jag tar det säkra före det osäkra.
Jag har kikat runt lite på internet(google.se 4lajf) och hittade en ganska bra faktiskt.
Den heter  Matrix Biolage "Protective hair non-oil".  Den skyddar mot UV-strålar, saltvatten och ger håret en film glans...
står det i alla fall. Vi får väl se om det hjälper. Jag måste ju hitta den någon av stans alla affärer också.

jag ska även damsuga mitt rum, och plocka ur diskmaskinen. Resväskan måste också bli färdigpackad.
När jag väl är nere på stan ska jag ta en sväng förbi stadsparken och hälsa på mina kära vänner som precis fått sommarlov.
Jag ska egentligen få mitt sommarlov imorgon, men eftersom jag åker så jag har jag haft det i typ 1 vecka redan, även om jag inte haft den känslan.

Nu ska jag fixa lite frulla och titta på ett avsnitt av Kyle XY (SKIT SPÄNNANDE!). Seeeen ska jag ta mig i kragen och försöka få lite uträttat.
 
Ciao, mis amigos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0