tredje juni

godis 4 breakfast is teh shiet! Myyyms.
Idag är Dagen D. Hjälp! Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är hypernervös. Snart kommer jag börjar hyperventilera och hyperdö. Men då kommer jag hypertänka på grey's så jag kommer hyperleva igen.
Gårdagen var trevlig men lite smått kaotisk. Man kan ju lacka på vissa som gör så sjuuukt onödiga grejer. Yeye, det löste sig. Hoppas jag. När jag drog var det ganska löst i alla fall. Sen vet man ju inte om de förstorade upp de igen när jag hade dragit.
Jag måste nästan göra klart min historia sak nu. Annars kommer jag kanske inte kunna göra klart den. Och så kommer jag gå och tänka på den på arlandish. Vilket kanske inte är det bästa då jag kommer ha så mycket annat att tänka på.
Pappa är snäll idag igen och skjutsar ut mig.. OCH hämtar mig! Min pappa är sååååå snell. snel hest.
Igår när jag mötte sabina och matilda på ica såg vi att det var 3,90 kr/hg på lösviktgodiset så vi tog lite. Och när vi står där och plockar på oss så skulle jag informera dom om att jag inte hade duschat och att jag skulle göra det hemma.

Jag:  "Hörni.. jag har inte duschat.."
Hör inget svar från sabina eller matilda. Så jag vrider mig lite till vänster för att kolla om hon hörde. Då står en tjej där och kollar snett på mig och flyttar sig därifrån(som om jag var äckelpäckel).
Jag: " hörni... bara så ni vet!"

Hehe, det var lite kul tyckte vi. I always have fun with thoose to.
Väl hemma hos mig när jag stog och torkade håret så kläckte vi idén om att ta modellbilder. Så sabina tog fram kameran och jag tröck hårtorken i nyllet på dem så håret for iväg.
Resultate kan ni se i Sabinas Bildagbok (klickbar länk).

Nu ni ska jag äta riktigt frukost och sen fortsätta med Historia saken. Ciao!

Kommentarer
Postat av: sabina

de kommer gå skitabra att jobba!

2007-06-03 @ 11:27:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0