2 matcher, 2 vinster

Hej, hej!
Kom hem från märsta för ungefär en timme sen. Detta var ingen onödig resa. Vi åkte dit och gjorde vad vi skulle, varken mer eller mindre, och tog hem sen seger med 5-0. Skönt! Jag tycker jag personligen genomförde matchen på ett klart godkänt sätt. Jag tror det är lite så att jag hamnade lite utanför Peters spelsätt ett tag där i början på serien. Men nu har jag arbetat mig in i det och spelar bra. Alltså skönt när man känner att man göra något rätt.
Under 3 periodens gång satt jag och väntade på en toppning, ner gång på folk, men den kom aldrig. Jag satt där och tjuvlyssnade lite på coaches. De gick fram och tillbaka. Men tillslut bestämde dom sig för att inte göra något. Vilket jag tycker var bra. Dels för att vi redan hade matchen och dels för att vi har gått ner på folk i nästan alla matcher vi har spelat under seriens gång. Så nu var det skönt att bara få spela ut.

Vårat D3-lag mötte Nyby IBK i morse. Min moderklubb. Som väntat (;)) vann Storvreta IBK med hela 7-1. Grattis, tjejer, det är ni värda efter denna hårt arbetande period ni har haft. Det ger utdelning.

Nu ska jag åka till GränbyC för att försöka hitta något at ha på mig ikväll.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0