än en gång.. spinning

I och med att vi har seriematch på torsdag så har vi spinning idag istället. Våra tränare (och vi själva) vill inte att vi ska komma sega i benen till en match. Visserligen är detta min lediga dag men den får jag imorgon istället.
Så om en sisodär 10 minuter ska mamma och jag bege oss ut mot bilen för att fören den mot nautilus. Eller det är nåt mamma som kommer föra. Jag kommer nog bara sitta brevid och kolla så att hon gör rätt.

Jag cyklar till skolan 4 av 5 dagar i veckan. Sen vi började med spinning så har den tiden det tar att cykla från mig till skolan kortarts ner från ungefär 10 minuter till 7-8. Jag misstänker att detta har något att göra med denna förbannade träning som vanligtvis utspelar sig på onsdagarna, men denna vecka gör ett undantag och hamnar på denna tisdag.
Oh, off to fettbränningen.

Vi ses.

Kommentarer
Postat av: amanda

"på det här passet har ni gjort av med jättemycket................................................. vätska. så drick mycket" :D

2007-11-07 @ 21:40:21
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0