beslutsångest angående film, åh vilket ilandsproblem

Jag är så jävla trött på mina filmer. Ingen av filmerna som finns på min dator är dugliga att titta på i detta nu. Jag vill ha en bra film att somna till men jag har redan sett alla. Jag kan verkligen inte titta på "halv-bra" filmer två gånger om när jag inte har lust. Tittade på The Holiday igår, för första gången på ungefär 4 månader. Så den kan jag inte titta på nu. Får se vilken det blir, om det blir någon. What about Goal? Eller John Tucker? Aaaah, hjälp mig nu Gud. Eller spara denna hjälp till någon gång jag verkligen behöver den, och låt mig lösa detta problem på egen hand.

Det var jätte längesen jag var uppe såhär sent. Jag får nästan ångest när jag tänker på det. Jag måste gå och lägga mig nu. Men ändå känner jag att jag skriver som bäst på nätterna. Det bara flyter på. Aja, det är ju en dag imorgon också.

Go'natt, fellers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0