Brooooooder

Hoho. Min bror har kommit förbi Heidenstamsgatan 2 ggr idag, och han har varit snäll båda gångerna. I like my brotha. När han var här andra gången skulle han hämta nycklar till kärran. Då fick jag till och med godis. Asgoda små "sockerfria" pastillet i en liten plåtburk som han hade fått på Systembolaget när han var där tidigare idag.
Hoho, jag saknar min bror asmycket. När han flyttade som blev det som om jag blev ensam barn. Jag vill ha någon att dela detta med och retas med. Nu stänger jag bara in mig på rummet och kollar på film eller sitter vid datorn.
Och nu är det jag som kommer få gå till ICA och handla till mig mamma varje gång, nu är det jag som kommer få plocka ur diskmaskinen på sommarlovet, nu är det jag som kommer få hans rum. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0