busschaufförer är inte att leka med

Man lackar ju.
När man slutar klockan 1 och inte är hemma förrän 2. Fast än man åkte direkt hem efter skolan. Jävla busstrafik alltså. Jävla busschaufförer. Vi kommer springandes och ställer oss framförbussen. Han ser att vi ska med, men ändå ska han köra iväg. Detta är alltså andra gången den här veckan detta händer.
Aff, aff, aff. Nu ska jag trösta mig lite med ett avsnitt av Gossip Girl och ett utav Grey's anatomy. Jag har även min engelska bok att läsa. Det tar så mycket längre tid att läsa på engelska än vad det gör på svenska.

Vad ska ni göra ikväll då?

Kommentarer
Postat av: harry

de e fan rätt åt dej!! mohaha

2007-11-30 @ 18:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0