bye, bye amanda.

Idag åker mina innebandy kollega iväg till bryssel för att hälsa på en kär vän till henne som pluggar där nere.
Under läktaren i allianshallen är det fläktar under så när man sitter där kan man få sig en vind kylig luft i baken eller där man själv önskar. Imorse när vi bytte om lutade amanda sig över och där hade vi det. Den perfekta modell bilden. Här är resultatet. Bör även tilläggas att klockan är strax efter 8 en fredagmorgon. Då man är som mest taggad för innebandy. Jei!


image175

Hon tyckte att jag skulle lägga in den i bloggen och skriva ett par rader om hennes resa och hur mycket jag kommer sakna henne :)
Så nu har gjort det. På måndag kommer jag få träna skitungarna själv och sitta i allianshallen 1,5 timme ensam och övergiven. Förhoppningsvis kommer Emma dit lite tidigare som vanligt, så helt ensam blir jag inte.
Men du får ha det så jättebra så ses vi på tisdag!

Kommentarer
Postat av: amanda

fet blåmärke på knät

2007-12-06 @ 16:43:15
URL: http://amandalinnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0