dag ut och dag in, vecka efter vecka

Hej, hej!
Kom hem från skolan för ungefär en halvtimme sen och ska dit om 3 timmar igen. Jag ska vara guide även ikväll. Vilket betyder att jag kommer komma lite sent till träningen ikväll. Men vad gör det?
Ganska tråkigt att vara guide faktiskt. Man bara går runt och visar de olika klassrum där de berättar om olika inriktningar med mera. Ingenting jag gör om direkt. Skönt att dessa två dagar är över.

Imorgon är det fredag och jag går i skolan mellan 8.15 och 9.45. Nize. Sedan åker jag nog ner på stan en snabbis och provar jackan. Ska kolla så att den sitter OK. Sedan åker jag hem och pluggar, vilket måste göras! Well, we're back on track. Nu börjas det. Jag har spanska framträdande på måndag, engelska glosförhör på måndag, svenska prov på tisdag och matteläxa till på onsdag. Sedan har jag engelska prov vecka efter det. Och veckan efter det har jag två spanska prov. Jag ska nog matte prov veckan efter det. Detta kombinerat med läxor och träningar. Det är bara att ladda batterierna och köra på tills man stupar eller blir ledig igen.

Nu måste jag försöka fixa skjuts till skolan senare. Tjao!



Uppdate: första samtalet jag ringer och personen i andra ändan nappar direkt på att ge mig skjuts. Vilken övertalningsförmåga man kan ha, va!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad ska du köpa för jacka ? :)

2007-11-15 @ 16:06:54
Postat av: Sofia

jag länkade dig på min blogg om det var okej ?

2007-11-15 @ 19:03:11
URL: http://nool.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0