Dagen

Hallå, hallå!
Jag kände redan igår att jag hade en spänd liten muskel som låg i nacken och tryckte. Inte blev det bättre i natt heller. Inte så att jag har nackspärr bara så att det stör. Jag som har match idag. Det är bara smörja på lite aloe vera och lira på. Hoppas på vinst!

Idag ska jag första titta klart på filmen Du & Jag som jag började titta på igår natt. Sen ska jag bege mig mot märsta hållet för att lira matchen, sedan hem och ta det lite lugnt och fixa i ordning sig. Sedan runt 8 tiden ska jag och mina vänner bege oss mot Sabinas place för lite härligt umgänge. Hoppas det blir trevligt!
Och imorgon ska vi köpa tapeter. Woho!

Got2Go 2 breakfast! Jalla bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0