Du & Jag

Jag har lite beslutsångest. Jag vet inte vilken film jag ska titta på. Jag känner ett sug efter att få se den svenska film Du & Jag som är sådär fin som en svenska kärleksfilm kan vara. Allt om förbjuden, olycklig och äkta kärlek. Åhå. Men å andra sidan så är det en IMG-fil så den kan jag inte på på TVn utan måste sitta och glo på denna 17' tums dataskärm. Hairspray känner jag ingest sug efter så det få bli en annan dag. Men jag lovar att jag ska se den.
Det känns som att vilken film jag än tittar på, vart jag än befinner mig så finns/ är det alltid extra mycket kärlek och kärlekspar runt omkring mig bara för att göra mig ännu mer olycklig. Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Bara därför ska jag titta på Du & Jag som det är extra mycket kärlek i. Så det så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0