Ett viktig dag som inte skulle klara sig utan mig. Därför går jag upp idag.

God morgon, God morgon.
Inte riktigt min grej det här med morgon-bloggning. Det märker jag redan när jag ska börja skriva. Jag skrev om ordet "riktigt" 5 gånger innan det blev rätt. Men jag är villig att ändra på den saken. So, I'll give it a try.
Idag på schemat står det Spanska-redovisning, lunch, engelskaplugg och engelska prov. Sedan är det planerat att jag ska bege mig ner på stan för att införskaffa ett par julklappar. Och lite småsaker till mig själv. En ny mascara eftersom min är spårlöst försvunnen, en ny fin tshirt med tryck som belöning för både MVGt på svenskan och att jag tog mig igenom engelska provet. Toffsar och hårnålar. Trosor, tror jag me.
Jag ska även prova lite kläder som jag ska önska mig i julklapp. Sunshine 365, Here I come!

För övrigt vill jag gratulera alla Sunar på namnsdagen. Nästan så att man blir sugen på att tanka ner Sunes Jul. Men å andra sidan, när ska jag titta på den? All ledig tid de sista 3 veckorna fram till jullovet kommer antingen spenderas framför datorn, i sängen, på träning, i skolan. Well, well.

Idag var det härligt att vakna upp. Direkt när jag vinklade persienner na började det falla snö. Mihi. Och det gör det fortfarande. Då vill man bara sitta här inne all day long och gosa. Men nix. Denna dagen har jag ganska allvarliga saker att uträtt. Sådana som man inte kan skippa.

Oho, dags att börja göra sig i ordning. Jag har planerat att vara på skolan tidigare idag. So I'd better get going.
Bye, bye, later, bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0