Fall Out Boy - Thanks For The Memories

Hej på er!
Nyss hemkommen från en utsökt middag på en restaurang vid namn Athen. Närvarande var Matilda, Sabina och Lisa. Kvällen bjöd på mycket skratt. Eftersom jag inte har så mycket att komma med idag tänkte jag bjussa på en låt. Den går främst till mina kära lagkamrater. Hoppas ni känner igen den! Om inte så lyssnar ni inte tillräckligt mycket på musiken på spinningen.



Imorgon är det match. Lite senare på kvällen denna helg. 19.40 för att var exakt. Jag har dock inte planer för dagen. har jag lust och inget annat att göra kanske jag tar mig till allianshallen för att avnjuta lite fint lirat innebandy. Stan Sture D1 har match och Malins syster spelar där och hon hade tänkt att gå, så jag kanske hänger på där.

Jag är sååå uttråkad. Jag är så trött på allting. Jag orkar inte titta på film längre. Jag orkar inte gå på stan längre. Jag orkar inte med våran tråkiga skola och samma gamla människor där i. Jag vill ha något nytt. I need some changes. Så att jag får tillbaka livsgnistan. Jag har knappt någon längtan till jul och nyår längre. Jag vill fylla 18!!! Jag suktar efter det. Jag önskar att man kunde dra sin födelsedag framåt i tiden. Skit!
Jag vill lära känna massa nya människor. Sådär har jag sagt i ungefär 1 år nu. Men inget har hänt. Jag vet fan inte vad jag ska göra åt det heller.

Aja, bye bitches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0