fin avslut på denna skol-fria dag!

Hallå i stugan!
Har suttit i ungefär 45 minuter och tittat igenom massa "Movie-kisses"-videos på youtube. Det är verkligen den rätta sidan att besöka om man är på ett visst humör eller vill bli på ett visst humör. När kvällen tog sin början, tänkte jag alldeless för mycket på någon. Vilket resulterade i att jag blev på ett så bittert humör att jag trodde att inte någon skulle kunna rädd mig. Eller sig själva. Men så kom jag på den fantastiska idén om youtube. Jag bestämde mig för att vilja bli på mys och kärleks humör. VILL MAN SÅ KAN MAN! I'm a succeeder.

Nu tänkte jag slå på den fjärde rullen för dagen. Till den serveras te och för att inte bli all för uttråkad erbjuds även lite engelska plugg om det så skulle falla tittaren i smaken. Visas gör den romantiska komedin "ryktet går...". Om man så känner sig alldeless för utarbetetad då man jobbat hårt under dagen är det tillåtet att somna under filmens gå. Eller stänga av om man så känner sig till lags.
Vi här på Heidenstamsgatan önskar er en bra kväll och vi ska göra det bästa för att det ge er!

Med andra ord, så ska jag kolla på filmen "ryktet går...", dricka te och plugga engelska. Det kommer även vara ett avslut på denna behövligt lediga dag. Godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0