Fin början på en fin måndag och en förhoppningsvis fin vecka

Dagen startade med ett utomordentligt skönt träningspass. Bålträning stod på schemat. Det var mer än härligt. Vi fick prova på ett antal övningar jag inte har gjort förut. Det var jobbigt men kul. Det är skönt att ha sånna här lugna träningspass på morgonarna. Ska man hålla på med boxersize och fullt speedad innebandy varje gång orkar man inte. Då kommer man gå in i väggen. Det var i alla fall en början på denna måndag och vecka.
Vid två tiden åkte jag och amanda hem till mig och tog ett varsitt mellanmål. Vi kom ut lite sent till bussen. Så vi fick springa. Vilket jag helt och hållet tar på mig eftersom det var jag som var dryg med mina skorpor. Iaf, så fick vi springa. Och sprang gjorde vi. Ända fram till bussen. Jag var 10 meter framför bussen och vinkar som en gest menande om att vi vill åka med. Men  visst fan ska chaufförjäveln vara dryg och bara dra iväg. AS.
På tal om as(s) så upptäckte amanda idag att Alice i vårat Tiunda lag endast hade ett A på sin overall. Alla andra ha sina initialer. Men hon hade bara A.
Amanda: "Men, har du bara A på din tröja?"
Alice: "Ja..."
Amanda: "Varför det?"
Alice: "Jo, mina initialer blir lite konstiga eftersom jag heter Alice Sblablabla - Severin så blir det ASS."
Då skrattade vi. Mycket!

Imorgon är jag ledig. Men jag vill komma i säng tidigt ikväll ändå. Jag tycker om att gå upp relativt tidigt, då känns det som att man tar vara på dagen. Vilket är skönare än att sova bort den, I think.
Aja, God natt, Fellers! Bjussar på en bild på min Coach Peter i Sörlings tomteluva.


Kommentarer
Postat av: Jenny

så jävla skön bild =)

jag är hemma från jobbet idag, men jag jag har inte spytt nåt mer iaf.. det är bra =)

2007-11-27 @ 13:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0