fredagkväll

Det är fredagskväll och klockan är 12. Jag har inte gjort något nämnvärt sedan jag skrev sist. Eller jo, jag tog tag i mig själv och städade lite. Eller så var det så att jag bara tröttnade på att använda mig utav min dator. Jag tror jag ska lägga mig och läsa en stund innan jag, som planerat, somnar.

Min mamma sa att vi ska byta garderober imorgon. Alltså, nu har jag min klänningsgarderob i mammas och pappas rum. Och utan för mitt rum har jag en garderob full med vinterjackor och skor. Så vi ska switcha.

Folket! Jag är in need of movie-tips. Jag behöver verkligen det. Jag vet att det är fler än jag själv som läser denna blogg så snälla, snälla, snälla, släng in ett tips. Jag måste ha film. Ny film. Som är bra.
Nu kommer vi till det här igen. Jag har ingenting att göra och ingenting att titta på. I början på veckan hade jag hur mycket som helst att titta på och jätte mycket att göra. Prutt.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: h

om du inte har sett baldes of glory så gör det;)

2007-11-24 @ 19:25:33
URL: http://harryboys.blogg.se
Postat av: Jenny

håller med föregående skrivare. blades of glory är riktigt kul, om man ser den på rätt sätt. Annrs tycker jag också att HotRod är skoj, om man har den humorn. =)

2007-11-25 @ 21:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0