frukost

tjoohoooo!
I natt sov jag gott. Mycket gott. Ingen säng som knarra och inga onda drömmar. Men klart som fan ska mamma och pappa stå och slamra i köket högre än någonsin vid 7. Jag läääängtar till mitt nya ljudisolerade ruuuum. Igår kväll var jag trött, så jag orkade inte se klart på hela Spider-man 2. Så den tittade jag klaer på nu på morgonen och har precis tryckt på 3an. Men eftersom jag sitter vid datorn samtidigt som jag ska titta på filmen, så blir det inte alls mycket titta på film. Jag får trycka om filmen en bit, efter att jag gjort frulla.
Jag fick mina skorpor igår. Min mamma gjorde två åt mig, hih, thank you. Efter dom två ville jag bara ha meeeeeer.. så jag tog dom 4 sista, muhihi. Men nu har jag inget att äta. Eller jo, det har jag. Men jag är inte sugen på något av det som finns. Så jag tror jag ska gå till ICA och köpa en vitlöksbaguette.
Jag tror jag ska göra det nu faktiskt.

Nej, alltså nu börjar Spider-man bli lite väääl overklig. Det växer upp en kille som är gjord av sand. Anyhow, I'm off to ICA. Tjuess!



Det fanns ingen bild på en vitlöksbaguette
så jag tog en bild med en vanlig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0