Galen kan man bli...

När man inser att nycklarna inte är på sin rätta plats.
När folk inte fattar vad man säger.
När människor inte fattar att de gör andra människor ledsna.
När man sitter och väntar på ett program som man laddar hem och det är 5% kvar, cirkus 5 minuter,  och så loggar seedar-jäveln ut. Jävla skit!

Fick bryta upp låset, på skåpet, idag för första gången i hela mitt liv. Men nycklarna var inte förlorade. De var bara inlåsta. Det var tur det. Skulle inte förvåna mig om hela mitt skåpt är utrivet imorgon. Bara för att det är Mitt skåp och Onsdag.

"Vad är det?" "Ingenting..." "Jag ser att det är något, vad är det?"
Hur fan kunde han se? Och ingen annan. Det är en gåta.
Hur fan kunde han säga exakt de saker som behövde göras,
utan att jag ens visste vad det var för fel?
Hur kunde dessa saker låta så jävla rätt när de kom ut
ur hans mun?

Jag fattar ingenting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0