Granma's in da house

Alldeless alldeless nyss gjorde jag något som jag längtat efter att göra längre. Nämligen rakat benen. Okej, det var absolut inte första gången någonsin. Men första gången på 2 veckor var det allt. Hårstråna var en halv centrimeter långa. Jag hade köpt nya rakblad så det var hur härligt som helst. Så nu sitter jag är med orakade och torra ben.

En trevlig överaskning som väntade idag var mormor. Hon kom ner i nu på kvällen. Visst hade mamma sagt det igår kväll när jag låg i sängen och skulle sova, men inte kom jag ihåg det heller. Idag när mamma kom och hämtade mig från träningen så satt hon där i passagerarsätet, samma gamla mormor. :)

Nu ska jag packa upp min tollbag och sen gå och lägga mig. Tror det blir ett eller två Pelle Svanslös-avsnitt innan ögonen faller in. Oh. Kom precis på att jag drömde en ganska weird dröm inatt. Äh, jag får ta den imorgon.

Godnatt, folks.

image158

Mormor, ett par kilo tyngre än idag.

Kommentarer
Postat av: Sabina

hur är det med mormor?

2007-11-12 @ 22:36:49
Postat av: paulina.

Du har en gullig mormor :D

2007-11-12 @ 22:45:01
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0