hoho, kladdkaka i min smak

Sandor Slash Ida börjar... Nu, så det får bli ett kvickt inlägg här. Jag orkade aldrig ta mig till Allianshallen så det blir en hemma kväll för mig istället. Pappa och jag åkte iväg med bilen någon gång vid 2 tiden och kom hem vid kvart i 4. Vi var ett anitvirusskydd, en extern hårddisk och en DVD rikare. Så sen vi kom hem har jag lagt in mapp efter mapp på hårddisken.

Hörrni. Alla vet ju att min farmor är en mästerkock, men att hon var en mästare i efterrättlagning visste inte jag. Hon har lagat världens godaste kladdkaka. Mamma och Pappa hade tagit hem hela åt mig, från igår. Jag åkte ju hem innan desserten. Så den stog i köket idag när jag vaknade. Den är verkligen, verkligen kladdig! Man behöver inte ens såga sig igenom den, kniven bara glider i genom. Jag ska be henne göra en sån så ska jag bjuda mina vänner.
Jag gillar inte ens kladdkaka egentligen. Det vet mina närmaste. Men denna gick bara inte att motstå. Shit, jag kommer aldrig glömma denna kaka.

kommer nog åter senare ikväll.

Jaa.. jag har lika mycket ångest, för att skolan börjar imorgon, som alla andra.


Ungefär såhär ser kakan ut, mumma!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vad sugen jag blev på kladdis nu

2007-11-04 @ 22:05:16
URL: http://rnie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0