homewörk

Mitt rum är i princip klart. Någon tavla som ska upp bara. Men bilder dyker upp under morgondagen. Vid den här tiden brukar jag ligga i sängen och försöka sova, men inte denna kväll. Det är nämligen så att jag precis blivit klar med min matteläxa, och efter den var jag förvånansvärt pigg! Jag vet inte vad det beror på. Jag kanske har lite adrenalinflöde eftersom mitt rum är så fint. Eller så oroar jag mig. Eller så är det något undermedvetet som ligger och gnager.

Våra soffa kom idag! Dumkänslan är inte riktigt på g än. Vi måste sitta in den lite, sen så shiiiiiit vad man kommer hänga där sen då.
Jag har inte så mycket att skriva. Har bara 2 avsnitt kvar av OTH att titta på sorgligt värre. Men något positvt är att jag fortfarande har 3 filmer kvar. Åså har jag glömt och ladda hem det senaste grey's och imorgon kommer gossipgirl. Oho, läste att OTH säsong 5 kommer börja sändas i USA den 8de januari. Vilket betyder att det kommer komma upp på TPB den 9de. Weeeho. nize, nize, nize.

Nu hade jag så tråkigt att jag sökte på "y=kx+m" på google. Bäst jag går och lägger mig nu. Vem vet vad som kommer hända härnäst. Jag kanske blir medlem på facebook. Shit! Off to bed.

Kommentarer
Postat av: viola

vilken snygg design du hade! :)

2007-11-21 @ 14:20:40
URL: http://vajola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0