I thought you should know, I tried my best to let go of you

(rubriken är inte verklighetsrelaterad på något sätt eller vis)

Ja.. Jag känner inte att jag har så mycket att dela med mig av. Jag fick VG- på mitt psykologiprov och jag är sjukt missnöjd. Jag hade pluggat för iallafall ett stabilt VG. Fy, nästa prov då jävlar. Då ska det sitta som smort. Men saken är den att jag inte tror att det handlar så mycket om det. Det är att jag inte tänker psykologiskt. Jag menar, om hon skulle ha ett prov på bara ren fakta då skulle jag få ett VG, kanske stark. Men skulle hon ha ett prov då man måste tänka själv hur man skulle hålla på och gå flera steg i huvet då skulle jag få IG.
Var guide i skolan today, är det även imorgon, och kväll. Så jag får komma sent till träningen.

Idag är det onsdag, vilket innebar spinning. Det var en kille som körde och det blev jävligt hårt. Fy så ont man hade i rumpan efteråt. Jag känner mig lite tung i huvudet, så jag tror jag hade druckit lite för lite. Fastän jag drack en liter. Då väl dricka mer före nästa gång.

Tror jag ska gå och lägga mig nu och eftersom jag har tabbat mig på något konstigt vis så har jag inget OTH-avsnitt att titta på. Yes, I'm back in OTH. Btw, ni OTH-älskare som även älskade det fööööre det började sändas varje veckodag, tycker inte ni att det har blivit en sjuk OTH hysteri? Varför var det inte såhär när det gick på söndagar kl 18.05? I'm cool.

Go' nattisssss...

Kommentarer
Postat av: h

jobbigt när man måste tänka...:P

2007-11-15 @ 01:36:59
URL: http://harryboys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0