idag

Hej, hej!
Min väg till och från skolan har ganska stor inverkan på mitt humör. Skolan idag gick smärtfritt. Dock fick vi bara en redovisning avklarad då vi hade "glömt" lämnar in våran PP-presentation för rättning (vi visste ej att man skulle görat!). Men, men. Sluta tidigare fick vi också göra. Man fick åka hem och plugga, inför provet nästa vecka, om man ville. Dock strök jag pluggandet.
Cykelvägen hem var härlig. Jag har medvind och jag behövde bara stanna en enda gång på hela vägen. Om jag har otur kan jag ha motvind och tvingas stanna 4-5 gånger innan jag slutligen når skolan.
Jag tog inte med mig några böcker hem idag, eftersom jag inte har något att plugga på. Visserligen har jag minst 1 prov varje vecka fram till jullovet, men denna veckas prov är redan avklarat och engelska provet nästa vecka är på torsdagen. Det känns onödigt att börja plugga redan nu.
Väl hemma satte jag på en film och gjorde mellis. Jag tröttnade på filmen så jag satte mig och lekte lite i photoshop istället. Här är ett smakprov.



Klickar ni på den så blir den större.
Ikväll är det innebandy-träning och jag är ganska taggad faktiskt. Visserligen så börjar den om 2,5 timme. Jag tror jag ska installera vårat nya anti-virus under den tiden. Nu är det mat. Jag har fått höra att jag äter middag tidigt. Tycker ni det? kl 5? När äter ni?

Kommentarer
Postat av: Sabban

vi äter vid 6 vi:) mihhiih

2007-11-22 @ 20:28:15
URL: http://krokko.blogg.se
Postat av: Jag igen

Malin följ med och ät ute imorgon istället, det blir mycket mysigare :) jag kan lova dig att gå på nästa storvreta match.. så kanske vi kan gå på bio efter maten? Men jag hör av mig imorgon!

2007-11-22 @ 20:56:29
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0