Jesse n' Busted

Sabina skickade precis över en låt med skönt ljud. Busted Live - Year 3000. Den får mig att längta till nyår. Nyår ger mig bara fina minnen. Jag firar alltid med mina bästa. Mina närmaste som jag verkligen gillar att spendera min dyrbara tid med. Hoho.



Hoho, en annan låt som ger både mig och sabina ett lite stort nostalgi-pirr i magen är Jesse McCartneys låt Beautiful Soul. Oho. Varför vet jag inte riktigt. Kan det vara för att tiden då vi lyssnade på hans låtar var så fin. Kan det ha varit därför? Mjaaa.. Jag ser ingen annan möjlighet. Han är relativt snygg. Det är alltså denna man som spelar Bradin Westerly i Summerland. Mannen som aldrig är singel. Till och med när han kommer dit som en antisurfande, kritvit alien så stöter tjejerna på honom. pfft, så snygg var han faktiskt inte då.


Kommentarer
Postat av: Sabina

hihi busted, charlie simpson (höger), sooo cute!

2007-11-10 @ 00:44:55
URL: http://krokko.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0