kärlek på hög nivå

Tro det eller ej, men jag är så sjukt kär. Jag är kär på alla möjliga sätt och vis. Jag är kär i mitt lag som är så otroligt grymma. Jag är kär i mina föräldrar för att dom är bäst. Jag är kär i min nya stora säng för att den är stor. Jag är kär i mina vänner för att de är så sköna att umgås med. Jag är kär i Jesse McCartney för att han är så söt.
Rebecca kom över vid 6 tiden. Vi kollade lite i skolkatalogen och på mysteriet på greveholm. Sedan satt vi och torterade oss själva med lite youtube-klipp. Där av kärleken. Jesses video med låten Just So You Know. Herre jesus! Seiöst, jag evt inte vart jag ska ta vägen.
För att inte tala om Vanessa Hudgens låt Say Ok, när Mr. Efron gör entré. Eller alla dessa underbara klipp med titlar liknanade "10 Best Movie kisses" eller "Top Ten TV-kisses". Aaah. Vi har verkligen lidit idag. Vi har dränkt våra sorger i dessa klipp. Vi har drömt. Vi har suttit här, fint, framför min dator och verkligen önskat att det där skulle hända oss en vacker dag.

Jag brukar verkligen inte falla för kändisar men Jesse kommer alltid vara en favorit. Och nu är favoritskapet större än någonsin. Jag hoppas det lossnar snart. Jag orkar inte känna denna besvikelse längre. Det tär på en.


Jesse McCartney - Just So You Know


Vanessa Hadgens - Say Ok


Jag faller verkligen. Jävla Summerland. Du har gjort mig spritt språngande kärleksgalen.
I don't know what to do. Jag tror jag ska lägga mig och drömma lite. God natt. Dröm om kärlek. För min skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0