keepers - är det min grej?

Sådärja. Nu är två saker strukna från "prov-listan". Redovisning i Spanska och prov i Engelska.
Nu har jag 2 spanska prov, 1 matte prov och ett naturkunskaps prov kvar. Jag har även en redovisning, två inlämningsuppgifter och en bok att läsa ut inom engelskan.
Jag började med boken idag och redovisning + 2 inlämningsuppgifter ska redovisas vecka 50. Så jag har en hel vecka + två helger på mig att läsa ut och skriva ihop. En av inlämnsingsuppgifterna kan jag använda som redovisning så då behöver jag inte sitta och skriva ihop sen sådan också.
Detta är alltså det jag har innan jullovet.

Ikväll är det training. Allt roligt att träffa gänget. Är glad att vi träffas så pass mycket som vi faktiskt gör. Det ger oss en oerhört bra sammanhållning. Även om det kan vara mycket skitsnack och backstabbing bitches ibland så är det faktiskt sånt som hör till. Jag tycker egentligen att det är  ganska lite sånt hos oss. Jag menar, de flesta i laget säger sånt som redan är känt. Alla vet det. Personen i fråga vet det. Whatever, see you soon.

Imorgon går jag kort dag. Slutar 1. Dock tar det 'cepe'-lång tid för mig att ta mig hem. så jag kommer hem vid 2 någon gång. Jag har inget planerat inför kvällen så faktum är att jag troligen kommer sätta mig ner med spanska böcker i högsta hugg och börja plugga lite grammatik och glosor. Kan vara bra att vara ute i god tid.
I'm so bored. So fucking bored. Where is the action?

Jag har faktiskt lite ångest. När det blir jullov, vad ska jag göra? Jag kommer bara ligga här i min förbannade säng och kolla på film. Jag kommer äta chips och bli fet. Fyfan! Jag vill träffa någon. Någon som ger mig butterflies. På tal om butterflies. Jag kom på att det är torsdag vilket betyder att Målvakten med stort M tränar efter oss. I think I've a thing for keepers. I don't know what you think, but I know what I think. Maybe I'll try my sucess in those. I'll (probably not) be back with news. I'm to shy. I write in english so my mom won't understand. I don't know about my dad, maybe he understands but he doesn't tease me about that and asks stupid questions.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0