kläd-dilemma återigen

Här sitter jag nyduschad med blött hår. Jag ska bege mig mot F&Fs boning om cirkus 40 minuter och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Haha. Komiskt värre. Vem fan bryr sig egentligen? Jaaa.. jag känner att jag vill klä mig fint. Ska jag ha jeans eller leggins? Om jag tar jeans, ska jag ta baggie eller stuprör? Måste jag ha så många olika stilar i min garderob! Shit, ännu ett ilandsproblem. Jag är för bortskämd. Jag köper för mycket kläder som jag älskar. Eller för lite kläder jag VERKLIGEN älskar och för mycket som jag bara tycker om.

Måste lösa detta nu. Jag kommer hem runt halv 5. Då kommer rebecca hit så ska vi chilla här i en timme kanske och senare runt halv 6 bege oss mot boländera. See you around 5 o'clock!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0