krossat hjärta
Ni anar inte vilke hugh crush jag har på Summerland. Det är helt sjukt. När jag tänker på programmet känns det ungefär likadant som när man tänker på en person som krossat ens hjärta. Fyy. Idag när det gick på TV klarade jag knappt av att titta för att jag är så ledsen för att det är slut. Det hugger verkligen i hjärtat.
Jag är inte oseriös nu. Det känns verkligen så. Jag vet inte varför. Kanske för att jag älskar det så mycket. Jag är nära på att börja gråta för att det inte kommer några nya avsnitt.

Nu ska jag tröst-titta på en julkalender, Mysteriet på Greveholm. Jag håller även på att ladda hem Pelle Svanslös som utspelar sig i ingen mindre stad än min hemstad > Uppsala!, och Trolltider. Cozy, Cozy.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0